Zaměstnanci hodnotili nemocnici
Vedení Uherskohradišťské nemocnice (UHN) se od roku 2014 zaměřuje na zpětnou vazbu od svých zaměstnanců formou dotazníků spokojenosti. Tyto anonymní dotazníky jsou cenným zdrojem podnětů. Možnost vyjádřit se k pracovnímu prostředí, stravování, firemním benefitům nebo vzdělávání využili zaměstnanci napříč všemi pracovními kategoriemi.
Spokojenost zaměstnanců s pracovním prostředím každoročně roste a letos dosahuje hranice téměř 90 %. Vedení UHN si uvědomuje důležitost vlivu pracovního prostředí na výkon zaměstnanců a neustále se snaží modernizovat celý komplex. Zvýšení spokojenosti o 8 % v oblasti stravování je možné přisoudit širokému sortimentu bistra a bufetu, v jejichž nabídce jsou nejen výrobky Uherskohradišťské kuchyně, ale také produkty regionálních výrobců potravin. Šest obědů za zvýhodněnou cenu, to je benefit, ke kterému se pozitivně vyjádřilo 83 % respondentů.
V oblasti vzdělávání a odborného růstu jsou zaměstnanci spokojeni na 80 %. Svůj podíl na výsledku mají pravidelná školení, adaptační programy pro nově příchozí a organizace odborných konferencí. Zaměstnanecké benefity hrají důležitou roli a ovlivňují celkovou spokojenost. Toho času UHN nabízí všem svým zaměstnancům 21 benefitů z různých oblastí. Spokojenost oproti loňskému roku vzrostla o 23 %, tedy na 91 %. Z dotazníků vyplynulo, že máme stále rezervy v mezioborové spolupráci a komunikaci.
Uherskohradišťská nemocnice se snaží být moderním, kvalitním a přátelským zaměstnavatelem, který o své zaměstnance pečuje a reaguje na jejich přání a požadavky. Tato snaha se vedení vyplácí. UHN by jako dobrého zaměstnavatele doporučilo 84 % respondentů. Všem zaměstnancům patří poděkování, neboť právě oni mají na vnímání celé organizace největší podíl.