Vyhodnocení dotazníků spokojenosti zaměstnanců 2024
Vedení Uherskohradišťské nemocnice (UHN) se od roku 2014 zaměřuje na zpětnou vazbu od svých zaměstnanců formou dotazníků spokojenosti. Tyto anonymní dotazníky jsou cenným zdrojem podnětů. Možnost vyjádřit se k pracovnímu prostředí, stravování, firemním benefitům nebo vzdělávání využili zaměstnanci napříč všemi pracovními kategoriemi.
Spokojenost zaměstnanců s pracovním prostředím dosáhla hranice 82 %. Vedení nemocnice si uvědomuje důležitost vlivu pracovního prostředí na výkon zaměstnanců a neustále se snaží modernizovat celý komplex. Spokojenost v oblasti stravování je možné přisoudit širokému sortimentu bufetu, v jejichž nabídce jsou nejen výrobky nemocniční kuchyně, ale také produkty regionálních výrobců potravin.
V oblasti vzdělávání a odborného růstu jsou zaměstnanci spokojeni na 83 %. Svůj podíl na výsledku mají pravidelná školení, adaptační programy pro nově příchozí a organizace odborných konferencí. Zaměstnanecké benefity hrají důležitou roli a ovlivňují celkovou spokojenost.
Uherskohradišťská nemocnice se snaží být moderním, kvalitním a přátelským zaměstnavatelem, který o své zaměstnance pečuje a reaguje na jejich přání a požadavky. Tato snaha se vedení vyplácí. Nemocnici by jako dobrého zaměstnavatele doporučilo 92 % respondentů. Všem zaměstnancům patří poděkování, neboť právě oni mají na vnímání celé organizace největší podíl.