Účetní útvaru financování a účetnictví
ostatní profese
Co od Vás požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání se zaměřením na ekonomiku/účetnictví,
- komplexní znalost účetnictví, českých účetních standardů, daňové problematiky a příslušných zákonů,
- velmi dobrou znalost práce na PC včetně MS Office (zejména Excel),
- organizační schopnosti,
- aktivní přístup k řešení úkolů,
- minimálně pět let praxe na administrativní pozici,
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu a flexibilitu,
- zájem o vzdělávání se v oboru,
- bezúhonnost.
Hlavní pracovní náplň:
- vedení příslušné účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy a aktuálními účetními standardy,
- vedení evidence majetku na jednotlivých inventárních úsecích,
- spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, zpracování dokladové inventarizace a zajištění správného zaúčtování inventurních rozdílů,
- kontrola náležitosti účetních dokladů a jejich evidence.
Co Vám můžeme nabídnout:
- HPP na 1 rok s možností prodloužení na neurčito,
- nástup 1.4.2025,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
- zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky.
Přihláška uchazeče musí obsahovat:
- strukturovaný životopis,
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
- souhlas se zpracováním osobních údajů.
Přihlášku zasílejte do 7.3.2025 elektronicky na adresu: kariera@nemuh.cz.
Kontakt:
Eva Salaquardová, DiS., útvar Řízení lidských zdrojů, 572 529 320, kariera@nemuh.cz