21. 2. 2025

ostatní profese

Co od Vás požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání se zaměřením na ekonomiku/účetnictví,
  • komplexní znalost účetnictví, českých účetních standardů, daňové problematiky a příslušných zákonů,
  • velmi dobrou znalost práce na PC včetně MS Office (zejména Excel),
  • organizační schopnosti,
  • aktivní přístup k řešení úkolů,
  • minimálně pět let praxe na administrativní pozici,
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu a flexibilitu,
  • zájem o vzdělávání se v oboru,
  • bezúhonnost.
     

Hlavní pracovní náplň:

  • vedení příslušné účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy a aktuálními účetními standardy,
  • vedení evidence majetku na jednotlivých inventárních úsecích,
  • spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, zpracování dokladové inventarizace a zajištění správného zaúčtování inventurních rozdílů,
  • kontrola náležitosti účetních dokladů a jejich evidence.
     

 Co Vám můžeme nabídnout:

  • HPP na 1 rok s možností prodloužení na neurčito,
  • nástup 1.4.2025,
  • příspěvek na stravování,
  • příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
  • zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky.

 

Přihláška uchazeče musí obsahovat:

  • strukturovaný životopis,
  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
  • souhlas se zpracováním osobních údajů.
     

Přihlášku zasílejte do 7.3.2025 elektronicky na adresu: kariera@nemuh.cz.

Kontakt:

Eva Salaquardová, DiS., útvar Řízení lidských zdrojů, 572 529 320, kariera@nemuh.cz

 

Mám zájem o nabídku