Referent/ka nákupu - sklad zdravotnického materiálu
ostatní profese
Co od Vás požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou,
- počítačovou gramotnost,
- orientace ve zdravotnickém materiálu výhodou,
- zdravotní způsobilost,
- čistý trestný rejstřík,
- organizační schopnosti, komunikační dovednosti,
- pracovitost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu a flexibilitu.
Co Vás u nás v Uherskohradišťské nemocnici čeká?
- budete provádět nákup materiálu v požadovaném sortimentu, množství, kvalitě a času, včetně vystavování objednávek, potvrzování faktur či dodacích listů,
- budete provádět příjem a uskladnění materiálu,
- budete realizovat vyskladnění nakoupeného materiálu a zboží na jednotlivá oddělení nemocnice,
- budete zajišťovat ostatní činnosti související s výkonem dané pozice.
Co Vám můžeme nabídnout:
- HPP na 1 rok s možností prodloužení na neurčito,
- práci na plný úvazek,
- 8 hodinovou pracovní dobu,
- 25 dní dovolené,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
- zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky,
- slevu na lázeňské pobyty,
- slevu pro cestování se společností Leo Express,
- podporu celoživotního odborného i rozvojového vzdělávání.
Zašlete nám životopis včetně Souhlasu se zpracováním os. údajů (viz příloha) do 17.01.2020 elektronickou poštou na adresu: valicka@nemuh.cz nebo písemně na adresu:
Uherskohradišťská nemocnice a.s.
Personální oddělení
Ing. Adéla Valíčková
J. E. Purkyně 365
686 68 Uherské Hradiště
Kontakt: Ing. Adéla Valíčková, personální oddělení, 572 529 320, valicka@nemuh.cz
Připojené soubory
- Souhlas se zpracováním osobních údajů.docx (15.32 KB)