Administrativní pracovník - útvar Řízení lidských zdrojů
12. 12. 2024
ostatní profese
Co od Vás požadujeme:
- úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitou,
- dobrá znalost práce na PC včetně MS Office (Excel, Word),
- organizační schopnosti, komunikační a prezentační dovednosti,
- zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, spolehlivost a flexibilita,
- aktivní přístup k řešení úkolů,
- zájem o vzdělávání se v oboru,
- zdravotní způsobilost,
- trestní bezúhonnost.
Hlavní pracovní náplň:
- vedení agendy povinných školení zaměstnanců,
- zajištění a vyhodnocování vzdělávacích akcí v rámci Uherskohradišťské nemocnice,
- zpracování adaptačních plánů,
- kontrola a zajištění period u preventivních lékařských prohlídek,
- zpracování cestovních příkazů.
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou),
- práci na celý úvazek,
- příspěvek na stravování,
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
- zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky,
- možnost vzdělávání a osobního růstu,
- nástup ihned.
Termín pro podávání přihlášek je 31. 12. 2024.
Kontakt:
Eva Salaquardová, DiS., útvar Řízení lidských zdrojů, 572 529 320, kariera@nemuh.cz