Administrativní pracovník pro útvar Řízení lidských zdrojů
ostatní profese
Co od Vás požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- velmi dobrou znalost práce na PC včetně MS Office (Excel, Word)
- zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, spolehlivost a flexibilitu
- aktivní přístup k řešení úkolů
- zdravotní způsobilost
- trestní bezúhonnost
Hlavní pracovní náplň:
- zpracování agendy odborných praxí studentů
- administrativa spojená s organizací výběrových řízení
- tabulkové přehledy, reporting
- ostatní administrativní záležitosti spojené s chodem útvaru ŘLZ
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení
- práci na částečný úvazek (20 hodin týdně, 4 hodiny denně, pondělí–pátek)
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření
- zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
- možnost vzdělávání a osobního růstu
- nástup ihned
Životopis zasílejte do 7. 5. 2024 elektronickou poštou na adresu: kariera@nemuh.cz
Kontakt:
Mgr. Blanka Kupová, útvar Řízení lidských zdrojů, 572 529 320, kariera@nemuh.cz